خانما میشه این سونو رو برام تحلیل کنید

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم یکم وزنش کمه

دخمله همچیش نرماله

یه کوچولو وزنش کمه وضعیت هم که بریچه یعنی پاهاش سمت مثانت هست و تا ۲/۳هفته دیگه اگر نچرخه باید سزارین اجباری بشی عزیزم اما مقدار کیسه اب و ضربان قلب عالیه جنسیت هم که دخمممممله

میگه بچت بریچه یعنی سرش پایین نیس ک زایمان طبیعی داشته باشی و تو سونوگرافی اویل ک ان تی میشه الان ۳۰ هفته و دو روزته
آسی یعنی دور شکم جنین اندازش رو گفته
اف ال یعنی رشد جنین و استخونش
اچ سی هم ک اندازه دور سر نوزاده
بی پی دی هم اندازه جنینه
جفتتم ک اوکیه
امیدوارم کمک کرده باشم

جفتت پایینه بچه هم سرش بالاس پاهاش پایین وزنش ی کوچولو‌کمه لیدی میل بخور

وضعیت جنین هم بریچ هست

از روی این بخون سونو گرافیتو

تصویر

چیز خاصی نیست همه چی نرماله
30 هفته هستی
جنسیت دختر
ضربان قلب 143

وزن نینی منم مثل مال تو بود گفت کمه بچه ریزه
بهم لیدی میل داده

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد
مامان صوفیا عشق دلم مامان صوفیا عشق دلم هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی