عزیزم یکم وزنش کمه
دخمله همچیش نرماله
یه کوچولو وزنش کمه وضعیت هم که بریچه یعنی پاهاش سمت مثانت هست و تا ۲/۳هفته دیگه اگر نچرخه باید سزارین اجباری بشی عزیزم اما مقدار کیسه اب و ضربان قلب عالیه جنسیت هم که دخمممممله
میگه بچت بریچه یعنی سرش پایین نیس ک زایمان طبیعی داشته باشی و تو سونوگرافی اویل ک ان تی میشه الان ۳۰ هفته و دو روزته
آسی یعنی دور شکم جنین اندازش رو گفته
اف ال یعنی رشد جنین و استخونش
اچ سی هم ک اندازه دور سر نوزاده
بی پی دی هم اندازه جنینه
جفتتم ک اوکیه
امیدوارم کمک کرده باشم
جفتت پایینه بچه هم سرش بالاس پاهاش پایین وزنش ی کوچولوکمه لیدی میل بخور
وضعیت جنین هم بریچ هست
از روی این بخون سونو گرافیتو
چیز خاصی نیست همه چی نرماله
30 هفته هستی
جنسیت دختر
ضربان قلب 143
وزن نینی منم مثل مال تو بود گفت کمه بچه ریزه
بهم لیدی میل داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.