۶ پاسخ

همه چيزش خوبه
ولي خانمي درد داري ان اس تي بايد ميدادي اون انقباضات رو نشون ميده سونو فكرنميكنم نشون بده

موقعیت جنین سفالیکه یعنی سرش پایین
جفتت خلفیه
مایع دور جنین خوبه
وزنشم خوبه شکر
دهانه رحمتم بسته هست

عالیه همه چی

جفتت خلفیه
وزنش 1382
28 هفته ای
همه چی خوبه

شما برو زایشگاه سونو رو هم ببر اگه درد داشته باشی بهت آمپول و قرص میدن اوکی میشی

عزیزم همه چی خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان میران مامان میران ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی