36,هفته پنج روز برم برای معاینه مشکلی نیس ؟

۶ پاسخ

نه خوبه وقت معاینه لگن

نه خودتو شل بگیر استرسم ب خودت وارد نکن

من از 3۵ هفته میرم و مشکلی هم نداشتم تاحالا بخاطر معاینه

۳۷ ب بعد برو

دکترت کیه؟

برای چی بری؟ خودخواسته یا دکتر گفته؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان 💗 لیانا 💗 مامان 💗 لیانا 💗 روزهای ابتدایی تولد