جنسیت بچه از چند هفتگی تشکیل میشه ؟

۹ پاسخ

از همون اول مشخص میشه ولی آلت تناسلیش از ۱۰ هفته شروع به رشد میکنه

فک کنم از ده هفته شکل میگیره تا ۱۵ هفته تکامل پیدا میکنه عزیزم یعنی کامل دیده میشه

از همون اول که تشکیل میشه معلومه دیگه تو آزمایش خون تو هفت هفته میفهمن

اگه اصفهانی هستی برو نصوحیان سونو ان تی جنسیت صددرصد میگه .

جنسیت همون لحظه لقاح شکل میگیره مونتاها اندام جنسی توهفته های بالامشخص میشه

از روزی ک نطفه تشکیل میشه جنسیت مشخصه.ولی ما تو سونو ۱۸ هفته میفهمیم

از بدو تولد تشکیل میشه ولی معمولا ۱۲ هفته تا ۱۶ هفته به بعد خودشودنشون میده

15 به بعد تو سونو قابل تشخیصه

از همون هفته اول معلومه ولی تو سونو و آزمایش مشخص نیس

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هفدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان تو راهی 🫀 مامان تو راهی 🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته هجدهم بارداری
مامان گیلاسی 🍒 مامان گیلاسی 🍒 ۸ ماهگی
مامان دیار♥️😘 مامان دیار♥️😘 ۴ ماهگی