۶ پاسخ

اره خوبه

بله؛ چه بدی ای داره!
کلی هم آهن و چیزی مغذی داره.

اره از ۸ ماه به بعد میشه داد منم گرفتم
ولی زیاد نمیدم بهش هفته ای دو سه بار میدم

اره خوبه

بله که خوبه

من میدادم

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی