بنظرتون ضربان قلب ۱۶۴ توی ۱۲ هفته، جنسیت دختر یا پسر؟؟

۱۱ پاسخ

ضربان هیچ ربطی ب جنسیت جنین نداره
میگن ضربانش بالای ۱۴۰ باشه جنسیت دختره..مال من ۱۶۶ بود پسره

ضربان قلب که ثابت نمیمونه که بشه باهاش تشخیص داد
من هر دفعه میرم ضربانش فرق میکنه

دخمل.

کاملا الکیه برای من ۲۰۰ بود و بچه ام پسره

فکر کنم پسر من دختر بود ۱۴۷ پسرم ۱۶۸

ضربان به جنسیت ربطی نداره

ربطی نداره همه میگفتن ضربان ۱۴۰ پسره ۱۴۰ ب بالا دختره در صورتی ک برا من ۱۶۹ بود الانم پسره

ضربان هیچ ربطی به جنسیت نداره

برامن تو۱۲هفته ۱۶۵بوداحتمال دختردادولی فکرنکنم جنسیت ربطی به ضربان داشته باشه

دختر هست بنظرم

بچه من تو آن تی ضربان قلبش ۱۶۸ بود جنسیتش پسره

سوال های مرتبط

مامان مهدیس مامان مهدیس هفته بیست‌ویکم بارداری