بچه سمت چپ باشه جنسیت چیه

۱۱ پاسخ

سلام جنسیت بچه ات چی بود عزیزم؟منم جنین سمت چپه

مال دختر بود

نرفتی تعیین جنسیت مگه

ربطی نداره عزیزم

مال من دختره

من دخترم سمت چپ بود الانم حاملم سمت چپه انومالی ببینم جنسیت چی میگن

به این ربطی نداره بنظرم
ولی تاحدودی این بهم ثابت شده که توی عکس سونو اگه بچه سرش سمت راست وپاهاش چپ باشه دختره ولی اگه سرش سمت چپ تصویرباشه پسره

مال من دختر

ربطی نداره

مال من پسر بود

خرافاتع اینا

سوال های مرتبط

مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری