اینم غذای امشب دختری ❤️🥰

تصویر
۱۲ پاسخ

نوشجون منم سیب زمینی رو له میکنم بعد میدم خیلی دوست داره

نوش جونش

عزیزم چ ماستیه؟؟

دخترت میتونه اینارو بخوره؟ دندون داره؟

ماستچرا

بهتره سیب زمینیو با سرخکن درست کنی روغن زیتون بهش بزن

دندون داره؟؟
من همه ی غذاهای طاهارو پوره میکنم
اخه دندون نداره

سیبزمینی سرده ماست هم که سرده ،سردیش‌نمیشه؟

نوشجان
اون چه نوع ماستیه

سیب زمینی سرخ کرده با ماسته؟؟؟

بعد شش ماهگی می‌توانم بهش ماست بدم

با چ روغنی سرخ میکنی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان آرام مامان آرام ۱۱ ماهگی
مامان نیهان خانوم🧿🩷 مامان نیهان خانوم🧿🩷 ۱ سالگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان پسرام👼👼 مامان پسرام👼👼 ۸ ماهگی
مامان باران و بهار مامان باران و بهار ۱ سالگی