تغذیه دختری🥰🥰🥰🥰

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم نوش جونش ولی با پنیر اصلا بادوم خوب نیست گردو بزار گوجه خیار پنیر سرده گردو حتما بذار موفق باشه گل دخترت

همشو میخوره؟

بیسکوییت خیلی گذاشتی برشون دار تا اونارو بخوره سالم ترن

تو اون ظرف سربسته چیه

نوش جونش🩷😚

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان وروجک 🐇 مامان وروجک 🐇 ۱۳ ماهگی
مامان آرام مامان آرام ۱۱ ماهگی
مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان تو دلی قشنگم مامان تو دلی قشنگم ۷ ماهگی
مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 ۶ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی