۵ پاسخ

من ۳۷و شش روز بودم
نهایت ۳۸ و دوروز

من ۳۸ هفته و یک روز زایمان کردم

من ک سر دخترم ۳۷ هفته و دو روز سزارین شدم .وخدارو شکر سالمه سالم بود

38هفته باید تمام بشه بازم بستگی به شرایط ودکترت داره

دکترم گفت ۳۷ هفته هم واسه سزارین خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری