اینم کیک تولد دختر خاله عزیزم .
بچه ها چطور شده ؟🤩

تصویر
۱۱ پاسخ

عالی شده فقط اون گل بالا رو سعید یا آبی میزاشتی بیشتر هم خوانی داشت

عالی

عالی عزیزم🥰👏

منک بلد نبودم
بیرونم کیک پیدا نکردم
شیرینی خشک خریدم مث زمان شاه وقدیم😔😔

خوبه فقط گل قرمزه بد شد

دلم خواست مزشم بچشم😍

چه قشنگگگ

عالی شده حیلی زیباست
کاش گل بالا هم آبی یا سفید بود قشنگتر میشد

چقدر خوب شده

خیلی زیباست😍

اگه خودت پختی بی نظیر

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۲ سالگی
مامان امیرعلی و مهدی مامان امیرعلی و مهدی ۲ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ سالگی