چقد کیوت و خوشگله😍😍تبریک فراوون خدمت کوچولوتون
عالیه عزیزم 😍😍😍
فقط نظرم اینه مارشمالو ها رو پایین کیک میزاشتی مثل سکو و حلزون روش می بود بهتر نمیشد یکم روش شلوغ شده
بیا منم رفیقه پاتریک و برا تولد پسرم درست کرده بودم،😂
عالیه فقط مارشمالوها رو یا برش میزدی کوچیکتر میشد یا برمیداشتی اونا خوب نشدن
چقدر بامزس
خیلی بامزه اس
مبارک باشه ❤️
مبارک باشه خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.