۷ پاسخ

چقد کیوت و خوشگله😍😍تبریک فراوون خدمت کوچولوتون

عالیه عزیزم 😍😍😍
فقط نظرم اینه مارشمالو ها رو پایین کیک میزاشتی مثل سکو و حلزون روش می بود بهتر نمیشد یکم روش شلوغ شده

بیا منم رفیقه پاتریک و برا تولد پسرم درست کرده بودم،😂

تصویر

عالیه فقط مارشمالوها رو یا برش میزدی کوچیکتر می‌شد یا برمیداشتی اونا خوب نشدن

چقدر بامزس

خیلی بامزه اس
مبارک باشه ❤️

مبارک باشه خوشگله

سوال های مرتبط

مامان آوین جونی مامان آوین جونی ۲ سالگی
مامان امیرعلی و مهدی مامان امیرعلی و مهدی ۲ سالگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۲ سالگی
مامان 💙مامان رادین💙 مامان 💙مامان رادین💙 ۲ سالگی
مامان طاها وسارا مامان طاها وسارا ۲ سالگی