۴ پاسخ

قطره نیستاتین درمانشه بچه من داره

اگه فقط زبونش هست شیره . اگه اطراف دهان و لب یا روی لثه ها هم هست برفک هست . خیلی درد داره بچه نمیتونه شیر بخوره

اگر شیر خشک زیاد میخوره ممکنه‌از چربی شیر خشک باشه
گاز تمیز بکش رو زبونش اگر پاک شد شیره نشد برفکه قطره‌نیستاتین دکتر میده
معمولا شدید باشه تو شیر خوردن اذیت میشن

اگر شیرشو خوب میخوره و اذیت نیست.برفک نیست..شیر روی زبونشه.دختره منم روی زبونش سفیده

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۳ ماهگی