برفک دهان درد داره؟

۶ پاسخ

میشه عکس بگیری ازش

قطره نیستاتین عالیه بعد شیردهی پنج قطره بنداز دهنش تا پانزده دقیقه شیر نده زود برفکش می‌خوابه برای سینه خودتم اگه شیر خودتو میخوره پماد کلوتریمازول بعد شیر دهی بزن و قبل شیردهی بشور تا سه روز مدام روزی سه بار انجام بده من دکتر بهم گفت

اره چون قارچه تو دهن بچه رشد میکنه موقع شیرخوردن میسوزه دهنشون

ن

شیر نمیخوره ان ضعیف میشت

نمیدونم ولی پسرم وقتی برفک داره نمیتونه شیر بخوره هی از دهنش در میاره

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان ترنم و تبسم مامان ترنم و تبسم ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی