برفک دهان خطرناکه،،؟

۵ پاسخ

فقط شیر مادر دواشه

قطره نیستات استفاده کن فقط بایکبار اوک میشه

عشقم دختر من داشت بردم دکتر قطره داد خوب شد زود

از داروخونه نیستاتین بگیر یه هفته مصرف کن خوب میشه

چ دارویی براش خوبه ؟؟
تو دهان پسرم حالت آبسه ای هستن برفکن بنظرتون

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۲ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۴ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۶ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۳ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی