مامانا برفک دهان علتش چیه؟

۴ پاسخ

حالا جدا از الودگی و اینا. من تجربه ندارم فقط شنبدم ک میگن شیر میخوای بدی سینه تو فشار نده با فشار بپاشه دهن بچه برفک میزنه

الودگی شیشه شیر پستونک یا سینه مادر

اگه واسه نوزاده از شیشه و پستونک آلوده میاد

من تازه باردار شده بودم اینجوری شده بود

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی