۲ پاسخ

دختر من داشت اما با نیستاتین خوب نشد گفتن داخل دستگاه گوارش هم زده... دکتر کپسول داد تو شیر میرختم دادم خوب شد

این دختر منه گفتن برفکه😢

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان نفس🫠💕💓👣 مامان نفس🫠💕💓👣 ۸ ماهگی
مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی
مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان ترنم و تبسم مامان ترنم و تبسم ۲ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی