خانما برفک چجوری تشکیل میشه دهن بچه و بده ؟

۳ پاسخ

دونه های سفید داخل دهن ، روی زبان داخل لپ میزنه برفکه که کَنده نمیشه، یه نوع قارچ دهانی یه ، سخت از بین میره ...
قطره نیستات رو تا ده روز ادامه بده ،
حتی اگه خوب شده باشه
تا خوب شدنش بعد هر بار شیر خوردن سرشیشه رو بجوشون

خب منی که شیشه شیر میدم هی شیشه شو میشورم برای چی برفک میزنه

هر وقت میخوای شیرش بدی سر سینت و بشور

سوال های مرتبط

مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی