۴ پاسخ

قطره نیستاتین بزن پسر منم اینجور شد هم ب سینه خودن بزن هم ب بچه بده

برو داروخانه قطره میده اون مال آلودگی موقع زایمان هست که وارد دهنش شده هیچ اذیتی هم برای بچه نداره مادر رو‌اذیت میکنه چون شیر که بخوره سینه عفونت میکنه

باید هرسری میخای شیر بدی سینه رو با اب ولرم بشوری و هر روز سوتینت رو عوض کنی اگه نمیپوشی لباستو عوض کنی
به نوک سینه هم اون قطره رو بزنی

قطره نیستاتین بزن

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی