خانما برفک دهان نوزاد چرا میزنه و چجوریع ؟

۴ پاسخ

اسمش برفکه در کل یه نوع قارچه که ازشیشه شیر و سینه مادر به وجود میاد اگه شیر خودت و میدی سینه رو با آب گرم بشور و بهش بده اگرم شیشه میخوره حتما بجوشون شیشه رو خر دوبار شیر دادن باید بجوشه
اگه سختته حتما با آب جوش داغ بشور

قبل از شیردهی دستای خودتو تمیز بشور

برفک از میکروب میاد صورت و دستای بچه رو بشور. نوک سینه خودتو قبل و بعد شیردهی بشور. اگه با شیشه شیر میخوره استریلش کن. حالت سفیدک رو زبون. سقف دهن و لثه میزنه

بیشتر از رعایت نکردن بهداشت بعد شیر دهی میاد بعد شیر دهی سر سینه رو بشور با سر سینه تمیز بهش شیر بده

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آنیدا مامان آنیدا ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی