خدا رو شکر شیر خودم و شیرخشک رو راحت میخوره
فقط هم رو زبونشه
فردا حتما بازم تلاش میکنم
خیلی سخت دهنشو باز میکنه
نمیدونم چطور باز کنم دهنشو
خطرناک نیست ولی باید ببری دکتر دارو میده خوب میشه زود
برفک داشته باشه شیر بد میخوره اذیته بچه همش
اول مطمئن شو برفکه من بچم کل زبونش سفید شده بود ولی برفک نبود با دستمال پاک شد شیرم راحت میخورد اگه زبونش یه دست سفیده برفک نیس اگه دون دون باشه و رو لثه و سقف دهنشم باشع بعد اکه با گوش پاک کن بهشون بزنی بچه اذیت شه و دردش بگیره اون برفکه
چجور برفکی عکسشو داخل تاپینگت الان بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.