برفک دهان نوزاد خطرناکه؟

۳ پاسخ

خدا رو شکر شیر خودم و شیرخشک رو راحت میخوره
فقط هم رو زبونشه
فردا حتما بازم تلاش میکنم
خیلی سخت دهنشو باز می‌کنه
نمی‌دونم چطور باز کنم دهنشو

خطرناک نیست ولی باید ببری دکتر دارو میده خوب میشه زود
برفک داشته باشه شیر بد میخوره اذیته بچه همش
اول مطمئن شو برفکه من بچم کل زبونش سفید شده بود ولی برفک نبود با دستمال پاک شد شیرم راحت میخورد اگه زبونش یه دست سفیده برفک نیس اگه دون دون باشه و رو لثه و سقف دهنشم باشع بعد اکه با گوش پاک کن بهشون بزنی بچه اذیت شه و دردش بگیره اون برفکه

چجور برفکی عکسشو داخل تاپینگت الان بزار

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آنیدا مامان آنیدا ۱۴ ماهگی
مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی