مامانا برفک دهن چیه و براچی اینطوری میشه؟خطرناکه

۳ پاسخ

سر سینه ات رو بررسی کم زخمی موردی نباشه . اگر نبود درمانش همینه که خانما گفتند .

نه خطرناک نیست خیلی از نوزادا میگیرن و برای خیلیاشون با درد و سوزش همراهه اما خیلیاشون هیچ دردی ندارن
تولپ روی زبون و توی دهنشون چیزای سفید رنگ میزنه درمانشم نیستاتینه اگه زیاد پخش شده باشه یه کپسول هم دکتر میده ک باید بریزی توی اب و بدی بهش

نه خطرناک نیس
بیشتر بچه اذیت میشه
نیستاتین بگیر
بزن ب پنبه
پنبه رو بمال تو دهان بچه
روزی دوبار
خوب میشه دوروزه

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی