مامانا،علت برفک دهان نوزاد چیه؟چطور درمان میشه؟

۳ پاسخ

اره اذیتش میکنه،یه قطره داره مثل جوهره،دکتر باید بنویسه

یک نوع میکروبه دیگه حالا سینه کثیف باشه یا دستای خودش و...
باید نیستاتین استفاده کنه

باعث بی قراری ش میشه؟درد یا سوزش داره براش؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان قندُ نبات🐣 مامان قندُ نبات🐣 ۱ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی