۲ پاسخ

من بهش نیستات دادم بالا آورد هیچی ندادم خودش خوب شد فقط یه سری چیزا مثل لبنیات و مخمر و چیز شیرین نخور سینه هم بشور خوب بمیشه

قطره نیستامین بگیر بزن برای برفک دهان هست بری داروخونه هم بگی بهت میدن

سوال های مرتبط

مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی