۴ پاسخ

پستونک و شیشه رو که دوستان گفتن
ولی سوتین تمیز هم خیلی مهمه، و اینم هست مادر شیرده اصن نباید سوتین اسفنجی ببنده

برفک یک مدل قارچه
هر مدل پستونک یا شیشه شیری میده حتما از ضد عفونی کردنش مطمئن باش که آلوده نباشه
اگر شیر خودتو میدی خودت باید دارو بگیری که قارچ درمان شه

فکر نمیکنم از شیشه و پستونک باشه چون من هربار با اب معمولی میشورم و نهایتا اخر شب ها ی اب جوشی روش بریزم خداروشکر دخترم تاحالا نداشته همچین چیزیو

پستونک شیشه شیر
منم پسرم درگیرش الان دوروز دارم براش نیستاتین میزنم

سوال های مرتبط

مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۷ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۳ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۶ ماهگی