ن بابا دکتر نبر برو داروخانه بگو دهن دخترم ۲ماهشه برفک زده یدونه شربت کوچک میده دیگه پول ویزیت نده چیز نگران کننده نیس که شربت پودر هست آب میریزی ۵قطره میدی بهتره با دست بمالی به اطراف دهنش اون شربت رو
میگم من الان نگای دهنش کردم ماله منم تا حدودی همینجوره
شایدم شیر باشه با یه دستمال تمیز مرطوب بکش ببین نمیره تک نرفت برفکخ
اره فک کنم
اره فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.