دهن دخترم داره برفک میزنه؟

تصویر
۵ پاسخ

ن بابا دکتر نبر برو داروخانه بگو دهن دخترم ۲ماهشه برفک زده یدونه شربت کوچک میده دیگه پول ویزیت نده چیز نگران کننده نیس که شربت پودر هست آب میریزی ۵قطره میدی بهتره با دست بمالی به اطراف دهنش اون شربت رو

میگم من الان نگای دهنش کردم ماله منم تا حدودی همینجوره

شایدم شیر باشه با یه دستمال تمیز مرطوب بکش ببین نمیره تک نرفت برفکخ

اره فک کنم

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دردونه❤️ مامان دردونه❤️ ۶ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۷ ماهگی
مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری