خانوما دهن دخترم برفک زده چیکار کنم 😢

۷ پاسخ

قطره نیستاتین بگیر هر ۶ ساعت یک قطره چکون کامل بده
حواست باشه هر بار استفاده میکنی قطره چکون رو داخلش نذاری بمونه حتما بشون و جدا بذار
اگر شیر خشک میخوره حتما هر بار با مایع استریل بشور ضد عفونی بشه
اگر شیر خودتو میخوره سینتو مرتب بشور قبل اینکه بهش سینرو بدی
پستونک اگر میدی حتی اگر رو لباس خودش هم میوفته حتما بشور
اینارو مراغات کنی خیلی زود خوب میشه

برا بچه منم هفته پیش زد
تجویز دکتر نیستاتین هر ۶ ساعت ۱۵ قطره
اگ میدی و چند روز گذشت و نرفت هر ۶ ساعت ۲۰ قطره

نیاستین برمیگرده
پماد کلوترومازول بگیر بزن نوک سینه ت قبل شیر دادن هم بشور میره برنمیگرده

نیستاتین بگیر هر ۲ ساعت ۱.۵ سیسی بده

داروخونه دارو بگیر براش زود خوب میشه

نیستاتین بگیر

دارو داره برو داروخانه بگو بهت میدن

سوال های مرتبط

مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۷ ماهگی