حس‌ میکنم دهن دخترم برفک زده چیکار کنم😓 غصه م گرفته

۲ پاسخ

عزیزم برو داروخونه قطره نستاتین بگیر بهش بده بخوره خیلی زود درست میشه

فک کنم قطره نیستاتین اینجور اسمی داره از داروخونه بگیر بده اوکی بشه زود

سوال های مرتبط

مامان دردونه❤️ مامان دردونه❤️ ۶ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۷ ماهگی