سلام مامانا،دخترم فک میکنم دهنش برفک زده،چیکار کنم؟

۱ پاسخ

ببر دکتر منم امروز بردم اول معاینه کنه بعد دارو میده

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری