دخترم دهنش برفک. زده چکار کنم

۳ پاسخ

پسرمنم دهنش برفک زده دکتر قطره داد زدم زود خوب شد ولی بازم دراومده دوباره قطره گرفتم

قطره نیستاتین..دختر منم برفک زده دکتر بهش داده

دختر منم زده بود دکتر بهش قطره داده خداروشکر داره خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی