مامانا،بچم دهنش برفک زده چکار کنم

۳ پاسخ

پروفایلت خودتی؟
چرا انقدر غمگین؟؟

قطره نیستاتین
فقط باید حتمااا حتما سر ساعت و منظم بدی تا نتیجه ببینی
هر ۶ ساعت ۱ سی سی

نیستاتین بخربزن به گثش پاک کن، گوش پاککنو بمال ب برفکش، مرتب بزنی زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی