مامانا بچم زبونش برفک زده چکار کنم

۲ پاسخ

بچه منم دوسه هفته اینجوری بود اصلا خوب نمیشد چهارتا نیستاتین خورد تا دکتر بهش قرص داد

واسه بچه من افتضاح بود قطره نیسیتاتین با قرص داد دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۴ ماهگی