سلام خوبین دهان بچم برفک زده چکار کنم

تصویر
۷ پاسخ

بهتره ببری دکتر چرااینقد دیر متوجه شدی خیلی زیاد شده ک

این برفک نیست قارچ هست .پسر منم همینطوری شد کل دهنش گرفته بود.نیستاتین خالی جوابگو نیست خوب میشه ها وای بعد اینکه دارو رو قطع کردی دوباره می‌ریزه بیرون.ببرش دکترش .دکتر به من یه پماد داد گفت بزن به سینت روزی دوبار موقع ای که خواستی شیر بدی با ای و پنبه تمیز کن.یه کپسول داد که پودرش رو باید بهش میدادم با نیستاتین و یک شربت دیگه.استفاده کردم در عرض یک هفته خوب شد و دیگه اینطوری نشد

الهی بگردم🥺چرا اینجور میشه عزیزم؟

یهویی همونقدر شد یا کم کم افتاد یدونه یدونه مثلا؟!
من نوک زبون دخترم یه نقطه سفید کوچولو داره چند روزیه نگاه میکنم همون یدونس

قطره نیستاتین بخر بزن بهش گناه داره خیلی اذیت میشه🥺

قطره نیستاتین از داروخونه بگیر بزن

باید ببریش دکتر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین👧🏻 مامان ماهلین👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا ۱۰ ماهگی
مامان کوکونات🥥 مامان کوکونات🥥 ۱۲ ماهگی