بهتره ببری دکتر چرااینقد دیر متوجه شدی خیلی زیاد شده ک
این برفک نیست قارچ هست .پسر منم همینطوری شد کل دهنش گرفته بود.نیستاتین خالی جوابگو نیست خوب میشه ها وای بعد اینکه دارو رو قطع کردی دوباره میریزه بیرون.ببرش دکترش .دکتر به من یه پماد داد گفت بزن به سینت روزی دوبار موقع ای که خواستی شیر بدی با ای و پنبه تمیز کن.یه کپسول داد که پودرش رو باید بهش میدادم با نیستاتین و یک شربت دیگه.استفاده کردم در عرض یک هفته خوب شد و دیگه اینطوری نشد
الهی بگردم🥺چرا اینجور میشه عزیزم؟
یهویی همونقدر شد یا کم کم افتاد یدونه یدونه مثلا؟!
من نوک زبون دخترم یه نقطه سفید کوچولو داره چند روزیه نگاه میکنم همون یدونس
قطره نیستاتین بخر بزن بهش گناه داره خیلی اذیت میشه🥺
قطره نیستاتین از داروخونه بگیر بزن
باید ببریش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.