۷ پاسخ

ع یعنی اینجور باشه برفک زده؟؟؟؟.
یعنی باید رو زبونش سفیدی نباشه،؟
برا پسر من یمدت اینجور بود فک میکردم بخاطر اینه که پنیرک بالا میاره 😶😑

وای چرا گذاشتی انقد زیاد بشه الهی😢😢😢😢😢😢😢قطره نیستاتین باید بریزی

دخترمن شیرخشک خوردنی اینجوری میشه زبونش🤔

نیستاتین خیلیییی خوبه یه بار زدم خوب شد

بنظر شیره زو‌زبونش

اگ برفک زده نیستاتین بگیر بزن دست کثیف خورده ب دهنش

قطره نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۴ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان دیناوپسرگلم❤️ مامان دیناوپسرگلم❤️ ۱۵ ماهگی