مامانابچم رویه زبونش برفک زده چیکارکنم چی خوبه

۲ پاسخ

سلام خوبین دختر منم همینجور شده هم دهانش هم مثانه و کشاله رانش دکتر بردم گفت قارچی هست واسه دهانش قطره داد واسه پاش پماد خیلی خوب بود و جواب گرفتم البته از داروهای محلی هم استفاده کردم خوب بود

ببر دکتر قطره میده

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۴ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری