فکر کنم دخترم برفک زده لبشم تیکه های سفید زده چکار کنم؟

۲ پاسخ

فقط نیستاتین داروشه
من بردم دکتر فقط دلروی برفک نیستاتین هست روی ۴ بار چند قطره بریز روی زبون و گوشه های لپش
و روی نوک سینه یا سرشیشه و پستونک هم بزن

من بردم دکتر براش دارو نوشت
قطره نیستاتین هم میدن اکثر دکترا
ولی دکتر بچم کپسول فلوکونازول ۵۰نوشت گفت ی دونشو باز کنم تو۴سی سی اب حل کنم یه سی سیشو بدم بهش بخوره
همین ی دفه ک میدادم خوب میشد ولی قطره نیستاتین انگار باید ۸ساعتی بدی
ولی بااازم باید ببری دکتر چک کنه و ببینه اصلا برفکه یا نه

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هجدهم بارداری
مامان دردونه❤️ مامان دردونه❤️ ۶ ماهگی
مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی