۱۰ پاسخ

من از روز اول تا الان نان ۱ میدم عالی

من نان یک اوپتی پرو میدم راضیم شیر خودمو اصلا ندادم چون شیر نداشتم

اره من میدم از این

تصویر

اره شیر خشک سبکی هس
من نان اوپتی پرو میدم خیلی راضیم

من نان کامفورت میدم خوبه راضیم

من میدم خوبه

من نان اوپتی پرو بهش میدم خدا رو شکر تا الان واسش خوب بوده و اصلا از روز اول سینه مو نگرفت هر کاری کردم نشد مجبور شدم به شیر خشک دادن

منم نان ۱میدم خیلی خوبه

من نان ۱ میدم تا حالا که خوب بوده‌

ب پسرمن ک نساخت اصلا

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری