خانما آب دور جنین ۱۹cm باشه خیلی زیاده؟

۴ پاسخ

نه واسه من امروز ۱۸ بود گفت نرماله
چند هفته پیش ۲۴ بود زیاد بود

منم امروز رفتم سونو ۱۹ بود .دکتر سونو میگفت زیاده حالا ببرم دکترم ببینم چی میگه چی کارکنم

فکر کنم تا ۲۲ اوکی باشه عزیزم

نه یه دونه زیادنه ۸ تا ۱۸ نرماله

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۰ ماهگی