آب دور جنين ٢٠ زياده ؟

۹ پاسخ

منم امروز رفتم ۲۱ بود دکتر خیلی ریلکس گف خوبه نرمالع تو گزارش سونو هم زده نرمال 😐

پس چرا برامن شصت هست اب دور جنین

برای من۲۴ بود دوبار سونو شد دفعه اول ۲۲ دفعه دوم ک چند روز پیش دادم ۱۹ شده بود

برا من ۴۹ هست چطوره؟؟ 😐

اره منم۱۹هس دکتر گفت زیاده

برا منم ۲۳هس😔

ربطی ب دیابت بارداری نداره الان من دیابت دارم اب دورش خداروشکر نرماله
احتمالا مایعات خیلی میخوری

۲۰ لب مرزه حداکثر نرمال باید مراعات کنی

۱۰ تا ۲۰ نرماله

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری