منم امروز رفتم ۲۱ بود دکتر خیلی ریلکس گف خوبه نرمالع تو گزارش سونو هم زده نرمال 😐
پس چرا برامن شصت هست اب دور جنین
برای من۲۴ بود دوبار سونو شد دفعه اول ۲۲ دفعه دوم ک چند روز پیش دادم ۱۹ شده بود
برا من ۴۹ هست چطوره؟؟ 😐
اره منم۱۹هس دکتر گفت زیاده
برا منم ۲۳هس😔
ربطی ب دیابت بارداری نداره الان من دیابت دارم اب دورش خداروشکر نرماله
احتمالا مایعات خیلی میخوری
۲۰ لب مرزه حداکثر نرمال باید مراعات کنی
۱۰ تا ۲۰ نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.