۷ پاسخ

پر از قنده .....

منکه دادم

در حد دو سه قاشق طوری نیست

زعفرون مجازه ولی شکر نه در حد دو قاشق عیب نداره

اگه به زعفرون حساسیت نداره اره بده

نه جانم

ندی بهتره بخاطر زعفرون تا زیز یسال ادویه نمک شکر جربی زیاد نباید تو غذاشون باشه

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۸ ماهگی