چطور پسرمو از پستونک بگیرم؟

۵ پاسخ

بچه تو یک سالگی به پدر مادر پستونک و سهسری چیزا در اوج وابستگیه
اگه بخوای حال خوب بچتو در نظر بگیری باید ۲ سال بگیری
الان خیلی تایم بدیه

بنظرم الان یکم زوده عزیزم
ما بچه های فامیل همه تا دوسالگی حتی سه سالگی پستونک میگرفتن اصلا فرم دهن و دندونشون خراب نشده

پستونک فکو خراب نمیکنه؟؟؟

بزار یه سال و‌نیم بگیر

از الان‌آخه بجه یک‌سال

سوال های مرتبط

مامان کیاشاوشاینا مامان کیاشاوشاینا ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی