چجوری دخترمو از پستونک بگیرم؟

۵ پاسخ

پارش کن

الان زوده اخه اینا تو سن اضطراب جدایی هستن گناه داره بهش شوک وارد کنی بعد ۱۸ ماهگی بگیر یا ۲ سالگی
پسر منم میخوره
میتونی کمترش کنی روزا سرگرمش کنی یکم کمتر بش بدی

سرپستونکوقیچی کن

نگیر حالا

میگن سوراخ کنی نمیگیره دیگ

سوال های مرتبط

مامان 💝Abra💝 مامان 💝Abra💝 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی