چجوری بچهاتونو از پستونک گرفتین؟

۴ پاسخ

خودش ۸ ماهگی گذاشت کنار

خداروشکر ک نخورد

اولش خیییلی پستونکی بود
یهو نخورد دیگه اصلا
۴ تا پستونک انداخت رو دستمون فقط 😆

من از همون چهار ماهگی گرفتم.

سوال های مرتبط

مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی