خانما آسپیرین تو پریودی میخورم .مشکلی داره؟

۴ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره

من پریودم و توی سیکل انتقال دکتر بهم داده میخورم

نه نخور

منکه میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان النازو.. مامان مامان النازو.. هفته دوازدهم بارداری