قطره بایو لاکت برا چی خوبه؟؟؟

۴ پاسخ

برا سیستم ایمنی بدنشونم خوبه
دکتر بچه من گغت تموم شد دوباره بگیر بهش بده هیچ اشکالی نداره

کارکردن شکمش

برا یبوست اسهالی دل‌درد و دستگاه گوارشی کلا

برا نفخ دل درد کولیک خیلی خوب من برا دخترم استفاده میکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان دخملیا 👼 مامان دخملیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان لیان مامان لیان ۳ ماهگی