خانما کشی قطره بایو لاکت ب نینیش داده برا کولیک

۴ پاسخ

من دادمش نساخت بهش
کولیکز بهتر جواب داد
اللن کولیکز و گریپ میکسچر میدمش

من دادم خوب بوده گلم ولی الان بجاش دکتر یه دارو یخچالی داد گف فعلا یخچالی بدم برا بیرون رویش بهترا

من میدم خوبه

من دکتر دیروز داده

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان ‌آیهان🐣 مامان ‌آیهان🐣 ۶ ماهگی