حتما باید از توالت فرنگی استفاده کنیم؟از چند هفته؟

۷ پاسخ

من استفاده میکنم که فشار نیاد
چون سابقه ی سقط هم دارم

من از اولش استفاده می‌کردم
کلا قبل از بارداری

من از ۷ هفته
چون هماتوم داشتم
برای دخترمم از اول تا اخر استفاده کردم

من از اولش استفاده میکردم بهتره استفاده کنی که طول سرویکست پایین نیاد

من که سر پسرم استفاده نکردم

والا من بارداری قبلی اصلا استفاده نکردم تا آخرش

فک نمیکنم حتما واجب باشه. ولی معمولا از 20هفته استفاده میکنند. منک اصلا راحت نیستم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان دلوین و تو راهی مامان دلوین و تو راهی هفته سی‌وششم بارداری