از هفته چندم باید توالت فرنگی استفاده کنیم

۷ پاسخ

من که اصلا استفاده نمیکنم من سر دخترمم تا اخرش ایرانی میرفتم

اگر لکه بینی داری از همین الان باید بشینی تا شرایطت اوکی بشه

من از اول دارم استفادع میکنم چون میگن ب کشاله ران و رحم نباید فشار اورد

اگه مشکلی نداری. همون ایرانی

از اولش بهتره استفاده بشه، چون معمولا جفت پایینه و برای اینکه طول سرویکس هم کم نشه ،کلا فرنگی بهتره

من ک ای وی اف کردم از اول استفاده میکنم و بخاطر این نمیتونم جایی برم

من از اول استفاده میکنن

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین و تو راهی مامان دلوین و تو راهی هفته سی‌وششم بارداری