خانما لازمه از توالت فرنگی استفاده کنم؟
ازکی؟

۷ پاسخ

عزیزم بهتره استفاده کنی

بله حتما از اولش
نباید بزاری طول سرویس پایین بیاد باید ازالان مراقبت کنی

ممنونم از همتون

ماه های اخر از ۳۶ هفته تا هفته آخر

فکر کنم هنوز زود باشه

بله از همین الان

ن اگ استراحت مطلق نیستی استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین و تو راهی مامان دلوین و تو راهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری