من ازاول از فرنگی استفاده کردم ایرانی شکمم درد میگیره
من از پنج هفتگی تا الان قبلا دوست نداشتم ولی الان عادت کردم خیلی خوبه
بستگی ب خودتم داره من از بعد زایمانم استفادع میکردم چون قبلش اذیت نبودم
بارداری قبلی از دو ماهگی، الان ندارمش دیگه معمولی استفاده میکنم
من از شش هفتگی چون جفت نی نی پایین بود الانم برام عادت شده دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.