خانما شما از چند ماهگی روی توالت فرنگی نشستید؟

۵ پاسخ

من ازاول از فرنگی استفاده کردم ایرانی شکمم درد میگیره

من از پنج هفتگی تا الان قبلا دوست نداشتم ولی الان عادت کردم خیلی خوبه

بستگی ب خودتم داره من از بعد زایمانم استفادع میکردم چون قبلش اذیت نبودم

بارداری قبلی از دو ماهگی، الان ندارمش دیگه معمولی استفاده میکنم

من از شش هفتگی چون جفت نی نی پایین بود الانم برام عادت شده دیگه

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین و تو راهی مامان دلوین و تو راهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی